onsdag den 21. september 2011

GIVE AWAY! Vind pude og prints!

***OBS! KONKURRENCEN ER SLUT!***

Jeg vil gerne fejre noget sammen med dig. 
Jeg har nemlig startet en lille netshop, som gerne skal fyldes op med varer - skønne puder, sjove prints og alt muligt andet kreativt fra min hånd (og computer).

Derfor skyder jeg en lille give away i gang, hvor der er 2 præmier at vinde!


1. Hovedpræmien er en lille pude inkl. fyld - Swirl eller Drum - med valgfri knapfarve (jeg har flere farver end dem i netshoppen) + et valgtfrit print!

2. Trøstepræmien er et valgfrit print!


Du deltager sådan her:

Du får 1 lod for hvert punkt opfyldt

1. Kommentar (skriv hvilken knapfarve du ønsker)

2. Kommentar + fast læser

3. Kommentar + fast læser + link på din blog

Man kan altså deltage med 3 lodder i alt - skriv venligst hvor mange lodder du deltager med :)


Jeg trækker vinderne

Lørdag d. 1. oktober kl. 21!

Tusind tak fordi du vil være med - og rigtig meget held og lykke :)



74 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig en brun knap. Og deltager med tre lodder:)

    SvarSlet
  2. Tillykke med shoppen!
    Jeg snupper 3 lodder og vil gerne have en gul knap på den pude som jeg forhåbentlig vinder ;-)

    SvarSlet
  3. Wow Mia, puden ville passe perfekt i min gyngestol, og der ville neon gul/grøn passe perfekt. Jeg deltager gerne med 3 lodder :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  4. Helt klart en gul knap - de er super fine de puder nemlig! 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  5. Gul knap til mig også- og jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder!! Uha- det er en fin Give Away!

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne vinde og er med på 2 lodder.
    KH. Malene

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og håber på en pink knap! :D Klem Pernille

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare dejligt for dig! Jeg er frisk med 3 lodder - og gerne en gul knap til mig ;0)

    SvarSlet
  9. Selvom jeg allerede har lagt penge i din netshop, kan jeg sagtens bruge mere derfra, så 3 lodder til mig. Jeg ønsker mig en pude med en gul knap, hvis jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  10. Så flotte gevinster!

    Eg er med og har 2 lodd;o)

    Eg vil gjerne ha ein turkis knapp;o)

    SvarSlet
  11. Skønne, skønne puder og prints!!

    Jeg er med på 3 lodder

    God weekend Stine:)

    SvarSlet
  12. Wow sikke en lækker give away=)
    Jeg har meldt mig som fast læser og vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  13. Sikke lækre ting! Jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  14. Hvor flot. Held til mig med mit ene lod.
    Lime /gul knap på min pude.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og ønsker mig en pude med turkis knap :)

    SvarSlet
  16. Shit mand, hvorfor er jeg ikke fast læser her før nu - er med på alle tre lodder :-)

    SvarSlet
  17. Turkis knap - plus er nu fast læser - to lodder. SÅ fine puder - glæder mig til at følge med i din blog!

    SvarSlet
  18. Hvor ser din blog skøn ud, jeg melder mig straks som fast læser:-) og sikke fantastisk præmie, jeg prøver med 2 lodder, men jeg har ikke selv en blog endnu, så du får lige min mail hvis jeg nu skulle være så heldig:-) prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Seje puder og flotte print. Jeg er helt klart med på tre lodder og pink knap eller gul eller blå!?? hhmmm... vælger pink.. :-)
    Forresten tak for din kommentar hos mig.

    SvarSlet
  20. Skøn give away - og blog! Jeg er med på 3 lodder og kunne ønske mig en blå knap :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  21. Det vil passe perfekt ind hjemme hos mig - så et lod til mig tak.

    SvarSlet
  22. gerne 3 lodder til mig, en turkis knap ville være skøn, hvis jeg skulle være så heldig at vinde:)

    SvarSlet
  23. lækkert! Vil gerne have en turkis knap hvis jeg skulle være så heldig at vinde :-)
    stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. En fantastisk butik du har fået, med flotte illustrationer.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og jeg syntes den mintgrønne knap er smuk.

    Med venlig hilsen
    Dittemusen

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med din skønne butik.
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder og jeg kunne rigtig godt tænke mig en med gul knap :o)
    God weekend.
    Mvh
    Kathrine

    SvarSlet
  26. To lodder til mig;o) -Og min ønskeknap er RØD!

    Weekendhilsner dorthe@dwpb.dk

    SvarSlet
  27. 3 lodder, helt klart :-) Sikke en dejlig blog du har - og et stort tillykke med din butik. Jeg er med det vuns blevet fast læser; dejligt at være blivet præsenteret for en Perleblogger, for det er da lige hvad du er.

    Kig endelig forbi hos min blog - http://tichtach.blogspot.com/

    KH tina

    Hov, ønsker mig en sort knap (totalt old-fashion, I know)

    SvarSlet
  28. Uh, lækker give away. Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  29. Pink knappe og gerne 2 lodder til mig tak :) God weekend

    SvarSlet
  30. Smukke ting, du laver!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og linker her:
    http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html

    Venlig hilsen
    mette b

    SvarSlet
  31. Glemte lige at skrive at hvis jeg vinder, vil jeg gerne have swirl med en rød knap :)

    SvarSlet
  32. Så fine ting du laver - smider to loddere, og håber på en gul knap. :-) Louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  33. Så fint... Min nye sofa trænger til nye puder!! Smider 3 lodder i puljen og tak for deltagelse inde hos mig :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  34. 2 mega lodder til mig - og en gul knap :)
    Fin give away og lækker blog.

    SvarSlet
  35. 3 lodder til mig og gerne tyrkis knap til mig :o)

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Hvis jeg skulle være heldig at vinde så vil jeg gerne have en rød knap.

    SvarSlet
  37. De er super fine. Jeg prøver med to lodder ;)

    Hilsner
    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  38. Hold da op for en lækker give-away, SUK!!!

    Hvem ville ikke gerne vinde en af de lækre præmier??

    Smider 2 store lodder i puljen og skulle heldet være ude, så ville en pude med petroleums blå knap lige være sagen..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  39. Har lige kigget i din webshop - super lækre ting. Jeg deltager med 2 lodder og ønsker mig en rød knap.

    SvarSlet
  40. En pude med orange/karry knap måtte gerne flyve i min retning!

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med to lodder og sætter dem på en swirl med isblå knap. Wow, det er fede :-)

    SvarSlet
  42. Wow en fin blog du har - og tillykke med netshoppen :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og jeg er vild med turkis ;-)
    Du er meget velkommen forbi hos mig

    ha en dejlig weekend
    Frk.Munk

    SvarSlet
  43. Fede gevinster :) Jeg deltager med 3 lodder... tænker turkis knap tror jeg ;)

    SvarSlet
  44. Hejsa

    Såååå fine. Jeg ønsker en pude med tyrkis knap. Så deltager i hvert fald med 3 lodder.
    Tillykke med shoppen, det må være fantastisk.

    Tinitten

    SvarSlet
  45. Hvor er de bare fine :)
    Jeg ønsker mig en med gul knap.. og er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  46. Lækkert lækkert lækkert... Især den med den turkise knap ;-)
    Jeg er med på 3 lodder
    http://likebree.blogspot.com/

    SvarSlet
  47. Ih, hvor fint - og sikke en fin blog :) Jeg melder mig under fanerne med 3 lodder.
    Hvis jeg vinder, vil jeg gerne have en pink knap på :)

    SvarSlet
  48. Hvis jeg skulle være den heldige vinder vil jeg meget gerne have en pude med en gul knap ;)
    Jeg smider 3 lodder i puljen.
    Julie

    SvarSlet
  49. Skøn blog. Jeg er med på 3 lodder. Hvis jeg selv kan vælge farve på knap skal den helst være rød - eller turkis. Glæder mig til at følge dig fremover.

    SvarSlet
  50. Wow sikke nogle fine ting! Jeg vil rigtig gerne være med på alle tre lodder :)

    SvarSlet
  51. De puder der! Hvor er de lækre. Jeg deltager med 2 lodder og kan li' gule knapper :-)

    SvarSlet
  52. Det var da noget af en fin shop!
    Jeg prøver lykken med 3 lodder :)
    - Og håber på en pude med lysegul knap.

    SvarSlet
  53. Wupti - jeg vil gerne være med. 3 lodder, turkis/lyseblå knap og krydsede fingre ;)

    SvarSlet
  54. grøn knap :0) og 2 heldige lodder... dejlig blog du har dig her.


    hilsen Nanna www.troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  55. Smider 3 lodder i puljen og krydser fingre for en fed pude med gul eller orange knap :)

    SvarSlet
  56. Hvor er det nogle fine præmier. Jeg vil gerne være med med 3 lodder - og tillykke med netshoppen:)

    SvarSlet
  57. Et lod herfra og en mintfarvet knap :)

    SvarSlet
  58. Lækker præmie og fine ting du laver - jeg krydser fingre og smider 3 lodder i puljen :)
    Uh og knappen skal være mint! :D

    SvarSlet
  59. to lodder (Drum med mørk lilla eller mørk blå som på billedet) :)

    SvarSlet
  60. Hvor er det super fint - jeg deltager med 2 lodder! ;) Krydser fingre for at det er mig der bliver den heldige.

    SvarSlet
  61. 2 lodder og mint farvet knap, ligesom på swirl'en nederst :)
    Tillykke med netshoppen!
    Mvh Betina
    www.betinalerche.blogspot.com
    betinalerche@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Smukke, smukke puder! Jeg vil også gerne prøve lykken med et enkelt lod. Jeg ønsker mig gul knap, hvis jeg er den heldige vinder :-)

    Mvh Rikke
    rikkerasmussen [@] hotmail [dot] com

    SvarSlet
  63. Åhhh... jeg ved ikke, om jeg kan nå det, men jeg vil SÅ GERNE deltage med 3 lodder (eller 2 - for det er vel lidt vel sent at linke...). Håber på held (og en gul eller mintgrøn knap).
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  64. Jeg håber også på held, for er give away'en trukket??? :) I hvert fald deltager jeg med 2 lodder så... :-/

    SvarSlet
  65. blå knap
    to lodder til mig
    håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips